De bib blijft de komende weken nog even gesloten door de coronacrisis. Maar niet getreurd...we zetten onze dienstverlening verder onder de vorm van een AFHAALBIB.
Hoe werkt onze afhaaldienst?
Raadpleeg onze catalogus en reserveer je gewenste materialen via je Mijn Bibliotheek-account', email of per telefoon (max. 5 stuks per lidkaart).
Geen of moeilijk toegang tot onze online catalogus? Bel ons en geef je voorkeuren door, dan stellen we voor jou een pakketje samen.
Je pakket afhalen doe je pas nadat we met jou een afspraak hebben vastgelegd!
We voorzien 4 dagen om gereserveerde materialen af te halen en per kwartier kan je dus een afspraak maken:
- Dinsdag van 13u tot 19u
- Woensdag van 13u tot 17u
- Donderdag van 13u tot 19u
- Zaterdag van 8u30 tot 12u30
Op de afgesproken dag en het afgesproken tijdstip kom je je boekenpakket STIPT ophalen op de tafel voor de bibdeur.
Voor wie niet mobiel genoeg is om zelfstandig de bib te bereiken, bieden we BIB-AAN-HUIS aan: een vrijwilliger of bibmedewerker brengt dan je boekenpakket tot aan je voordeur, eveneens na afspraak.
Materialen inleveren?
Wil je toch graag materialen terugbrengen, dan kan dit ENKEL via de inleverkast (naast het gemeentehuis, in de poort naast de politie staat onze grote bruine inleverkast).
De inleverkast wordt elke werkdag leeg gemaakt, maar om veiligheidsredenen laten we de materialen eerst 3 dagen in quarantaine staan, voordat we ze van je kaart halen. Daarna kunnen ze opnieuw worden uitgeleend.
De uitleentermijn van de materialen, die je reeds in je bezit had bij aanvang van de coronasluiting, is 30 mei 2020.
Alle info kan je HIER nog eens nalezen. Maar bel ons ook gerust! 054/89.13.55